ZERGATIK HOBETU ESKOLAKO EROSKETAK INGURUMENAREN ALORREAN? Eraginkorra izateko, iraunkortasunerako hezkuntzak jardun eta ohitura iraunkorrekin batera aritu behar du. Hezkuntzaren esparruan eta Eskolako Agenda 21aren testuinguruan, horrek esan nahi du curriculum-ekintzek eta ekintza pedagogikoek ingurumenarekiko eta gizartearekiko arduratsuak izango diren jarduerekin bat etorri beharko dutela. Jarduera horiek ikastetxearen beraren eguneroko funtzionamenduan txertatu behar dira lehenik eta behin, bertatik bultzatzen diren ohitura eta printzipioekin koherenteak izateko. Kontsumo edo erosketa iraunkorraren esparruan garatu ahal izango ditugu, hain zuzen, ikastetxean parte hartzen duten eragileen arteko sinergiarik handienak, bakoitza bere arduretatik abiatuta. | ¿POR QUÉ MEJORAR AMBIENTALMENTE LAS COMPRAS ESCOLARES? Para ser eficaz, la educación en la sostenibilidad ha de ir ligada con unas prácticas y hábitos sostenibles. En el entorno educativo y en el marco de la A21E esto implica vincular las acciones curriculares y pedagógicas con prácticas ambiental y socialmente responsables. Estas prácticas deben empezar en el funcionamiento diario del propio centro escolar para ser coherentes con los hábitos y principios que se promueven desde el mismo. Uno de los ámbitos donde mayores sinergias se pueden establecer entre todos los actores involucrados en los centros escolares, cada uno con sus respectivas responsabilidades, es en el ámbito del consumo o compra sostenible. |
Iraunkortasunaren ingurumen-alderdiari erreparatuta, ingurumenarekiko arduratsuak izango diren erosketak, Erosketa Berdea, sustatzeko, ikasleek eta eragileek badute non eragin:
NORK SUSTATU BEHAR DU EROSKETA BERDEA? Ikastetxean edozein ardura duen orok egin dezake hori, ahal dela, gainerako eragileekin kontsultatuz eta mintzatuz. Adibidez:
Tomado de: http://www.ingurumena.ejgv.euskadi.net/r49-4155/eu/contenidos/boletin_revista/ihitza42/eu_ihitza/mirador.html | Si nos centramos en la vertiente ambiental de la sostenibilidad, mediante la compra ambientalmente responsable o Compra Verde los centros y actores implicados pueden:
¿QUIÉN HA DE PROMOVER LA COMPRA VERDE? Cualquiera que tenga alguna responsabilidad en el funcionamiento de los centros puede hacerlo, siempre que sea posible mediante procesos de consulta y diálogo. Así por ejemplo:
Tomado de: http://www.ingurumena.ejgv.euskadi.net/r49-4155/es/contenidos/boletin_revista/ihitza42/es_ihitza/mirador.html |
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